aca ne?

cikgu mule berceloteh..cot..cet..cot..cet..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, November 21, 2011

student dan assignment tidak mampu dipisahkan.. -__-

hari ini saya benar-benar ditekan oleh encik assigment yang tidak mampu memjauhkan diri dari hidup seorang yang bergelar pelajar..huu..-_- mengapakah kali ini tekananya benar-benar hebat? haa..sebabnya kami PENAT LAH..

KULIAH-PROGRAM-ASIGNMENT-KULIAH-PROGRAM-ASSIGNMENT-SUBMITION-ASSIGNMENT-PROGRAM-PROGRAM-PRESENTATION-

setuju x? setuju x? huhuu..

sejak masuk sem 5 ni..terasa benar banyaknya assignment...enam subjek tapi assigmentnye duaploh!!!dan..dan..seperti biasa..insan ini memang rajin benar nak buat kerja dan-dan tu jugak kan? (huaaaa!!) sah lah tak!..harus last minute segala-galanya pun..owwhh...bertaubatlah!!!

kononya nak mengamalkan..

LIVE FAST, DIE YOUNG..
(tak ada maknanya dalam bab assigment)
mesti korang tak nak jadi macam ni kan? haha

Jadi, di kesempatan ini..saya dengan ini ingin menyeru agar encik assigment, pergilah jauh2!!!! haha..tak-tak.. sebab kita tak mampu nak suruh assignment tu pergi dari kita.saya menyeru agar kalian janganlah menjadi seperti saya ini..;P awal-awalah buat assigment pun...nanti jangan kelam-kabut sampai nak nangis! sampai tak mampu nak makan tengahari sebab nak kejar submition.. 

hmm..andailah entry ini dibaca oleh anak-anakku 20 tahun akan datang, maka, anak-anak ummi (tetibe) sila tolong jangan yang amat sangat tiru jejak langkah ini yer!

tengahari tadi bertungkus-lumussss untuk menyiapkan assigment subjek consultancy and coaching in enterpreneurship..macam nak gila. sebab ape? sebab submitionnye pada jumaat lalu.. assigment di beri awal sem dolu-dolu lagik..huahuaa.. 

ingat ko hebat sangat nak siapkan sepetik jari? memeng tak lah kan! dengan kelas + program yang tak pernah surut..terlepas tarikh hantar sebab ade program..pastu .tibe-tibe, laptop buat hal mase nak print..(ken not start)... huu..tuhan saje yang tau betapa gundahnya beta. sudahlah lapar sangat..(xbersarapan seperti biasa) wuuu..finally  submit assigment at 3.00 pm monday 21/11/2011.. agagagaa...!! madam...terimalah assignment saye tuh..plis3!!


memang terasa nak buat camgini jer tadik!

namun begitu...segala masalah pasti ada jalan penyelesaiannya..kalau dah banyak kerja tu, buat la sedikit demi sedikit..buat dari awal..baru hidup ceria ok?? hehe..bile  dah due date  pun releks saje..ngeh3~


semoga saye dan anda-anda berubah dari sekarang..tak perlu tunggu esok sebab hari ni pun ade kerje kan? ^__^



lepas submit assignment, boleh makan puas-puas..
terasa macam nak makan banyak je tadi..
tapi tak mampu sebab sepinggan spaghetti meatballs mampu mengenyangkan perut sehingga ke malam..
haii..untunglah laki aku sebab bini dye makan tak banyak..huhu..-_-
(bile nak gemuk nih !)


ok la..sekian dari bonda untuk anaknda.ingat ye..jangan ikut perangai ni..hee~
salam sayang.Assalamualaikum.~




1 comment:

  1. tak nama 'student' lah kalau tak wt assignment last2 minit..tak thrill org ckp..hahaha

    ReplyDelete

pot..pet..pot..pet disini