aca ne?

cikgu mule berceloteh..cot..cet..cot..cet..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, December 30, 2011

saya mintak maaf~ 30/12/2011

saya mintak maaf..
saya telah mencabuli kamu buat ke due kali nye..
err..ini bukan main2..
hukhuk..

kamu yang menggoda saya..
(baiklah..saye menyalahkan orang lain atas kesilapan sendiri)

saya nak jadi isteri solehah..
huk..saya nak jadi yang terbaik untuk suami saye..
tapi saye dah ter...lanjur..
uuppss..

iye..saye..eerr...saye..
saye yang buat..
bukan kamu..
bukan seperti lelaki2 lain...
saye yang goda kamu..

huuu..saye mintak maaf..
saye lemah..huuu..

saye tak nak buat lagi..


awk...!saya mintak maaf...
ia diluar kawalan..

saya tau saye kurang menunjukkan dengan kata-kata..
lebih kepada perbuatan..

tapi itu tak bagus!
itu bkan ciri wanita solehah..
eeerrr..

saya mintak maaf lagi sekali..
pada kamu...
dan pada suami sebenar saye...

No comments:

Post a Comment

pot..pet..pot..pet disini