aca ne?

cikgu mule berceloteh..cot..cet..cot..cet..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, May 30, 2012

encik lomo..saya jatuh chenta padamu!


hai3!

entry pendek cenonet arini adalah untuk...
memperkenalkan ini kepada anda..taddaaa....
bukan cookies itu..tetapi camera itu..santek bangat kan?
sekali tengok terus jatuh chenta padanya..mumumumumuuu... 
jadi..apakah lomography ini..?
untuk maklumat lanjut...sila layari inche wikipedia...
haa..senang sikit cerita dari dok membebel panjang lebar.. 

ok...setelah cukup jatuh chenta...saya berharap..
satu hari nanti saya akan memiliki ini..dan..
capture gambar2 tidak ternilai harganya..

pink ini nice juge kan?

kredit to cik Liyana Ali..saye terjumpe ini dalam wall FB beliau..kekiut je! 
akibat semangat yang berkobar2..tetibe je saye terpikir ini..
|
|
|
|
jika saya dah mahir nanti dalam bidang ini..saya berharap untuk menubuhkan group atau syarikat atau ape sahaja yang mampu memperkenalkan saya di dunia photography..dan..saye nak bawak name inilah..
SWEET SERENDIPITY PHOTOGRAPHY...haha..berbelit-belit mak nak manyebut nak ooi!!
sukati i lah..name i..huhee ^__^ 
dan ini juga cantik..comel sekali..dua kali... 
ehhh? ini polaroid..haha..

baik lah..itu sahaje buat mase ini..sekian wassallam...;P



No comments:

Post a Comment

pot..pet..pot..pet disini