aca ne?

cikgu mule berceloteh..cot..cet..cot..cet..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, September 8, 2015

theatulkiena.blogspot.com

Assalamualaikum semua!

Kedatang semula dengan nama baru dan semangat baru.
theatulkiena.blogspot.com from inibukanbelogsaya.blogspot.com


Terima kasih kepada encik coklat yang menghadiahkan saya dengan seketul Mouse baru jenama logitech berwarna merah dan mempunyai performance yang sangat luar biasa..

Baiklah, selepas berkurun lama

"Berkurun lama.. ku rahsiakan..cinta ku padamu"  hehehe..

Saya akan mulakan aktiviti menaip blog bagi mengisi masa bosan saya setelah menaip beberapa ayat untuk thesis yang sedang dijalankan.. huahua..

Ok lah.. untuk update terkini lagi shortcut.. SAYA DAH BERGELAR PUAN. haha.

Wahai si cantik manis carmela. Sila berbaik-baik dengan saya hingga 30 tahun akan datang.

okbai. see u in next post.

xoxo

No comments:

Post a Comment

pot..pet..pot..pet disini