aca ne?

cikgu mule berceloteh..cot..cet..cot..cet..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday, January 30, 2011

saya sayang kamu ok..part 2


owh kawan-kawan..aku sayang korang la..hukhuk..memang aku poyo..eh..sukahati mak tiri aku ler kan..

ecah-fara-zack

tige-tige orang ni tak ade kene mengene antara satu sama lain..kecuali 1 sekolah la kan..tapi tige-tige ni menyimpan rahsia ku yang berlainan..


untuk ecah:
ko memang best..nak manje-manje memang ko la tempatnye..nak mengade pun dengan ko jugak yang aku cari...tak ade ko, tak ade la orang yang asyik aku nak kutuk "GUMUK" je kan? hahaa.. ko jugak la yang selalu mendengar aku membebel segale bagai..itu pun lepas ko lagi banyaaakkk membebel kat aku..kahkahkah... yelah..aku kan selalu wat bende ntah ape-ape kan..nanti abang kite yang bertige tu mesti keep complaint je kat ko..ko plak sambung bebel dorang tu kat aku..hahaa..memang bernanah la weyh..nanti kite celebrate besday same-same ea sayang...?

untuk zack:
dari sekolah aku memang berkepit je dengan kamu kan..heehh..semua rahsie aku kire ko tau lah..lambat ke cepat ke..beremosi ke..kurang emosi ke..mesti last-last ko akan tau jugak..sebab ape ek? sebab aku mesti la kene gtau ko..walaupun kebanyakan cerite dah separuh basi or dah TErsummary..tak lain tak bukan mesti la cerita-cerita perempuan-perempuan ek? bhahahahaa.. walaupun ko ala-ala baik sikit dari aku tapi ade 1 bende gile yang kite pernah wat same ek2? ohoo.. zack! sampai sekarang pun xde orang tau tentang rahsie tu tau..hanye kite-kite je..kuikuikui..



untuk fara:
nak jumpe ko memang susah..dari sekolah dulu pun waktu-waktu tertentu je yang menemukan kita di tempat-tempat yang strategik untuk kite same-same wat "girls things".. kihkihkih... memang harus tacin la bile aku jumpe kamu..pandai sungguh memainkan perasaan dan emosi..wahahaaa..sebab itu ko sangat istimewa dihati ku..mane ade dengan orang lain aku wat macam aku jumpe ko weyh... asal jumpe ko je mesti ade kebanjiran berlaku lah..haha.. aku tau, ko selalu rindu aku kan..cume tak mau mengaku je ek? tak ape..aku paham je.. ngeee~



mira-nana-kina

yang ini lagi tak ade kene mengene..tapi kalau tak cukup sorang memang tak lengkap perjumpaan tu..ala-ala longgar la gitu..sekolah memanglah tak same..even until now pun belajar tak pernah jugak setempat..tapi takdir menemukan kami..huu..*nangis2*


untuk mira:
hohoo...kamu memang sangat hepening la sayang..aku memang tak boleh berhenti gelak bile jumpe ko..ade aje bende boleh wat kitorang gelak guling-guling..hahahahaa...orang paling gile penah aku jumpe si mira ni lah.. nak joyah-oyah spot pun dengan dye memang terbaik..ekspresi muke..perrrggghhh...number 1 la baby..tapi bukan untuk wat-wat ketupat tak empuk eh..tak main laa der..walaupun ko selalu je sedih-sedih, tapi jumpe ko macam manusia tak de masalah.. ceriaaaa aje..habis segala ape je yang ko cerite aku akan ulang balik bile aku jumpe umi ayah..ahakz!! sori sayang..


untuk nana:
sahabatku yang tak lengkap kalau dye tak ade bile kami bersame.sebab dye akan jadi tukang gelak number 1..hahaa! ape je berlaku dye akan gelak dulu..dan nana ni jugak akan jadi backup system untuk ape-ape je peristiwa..hahaha..ko memang la nana..tak pernah yang tak sokong..semua dye sokong..jadi orang tengah la gitu.. kadang-kadang backup yang ni..kadang-kadang jadi orang sebelah sane plak..huu..!! anak keladi ni weyh..selalu je selamat..heee~


untuk kina:
ehem..yang ni no komen..kang komen lebih-lebih mengamuk plak..hahaaa..





kamu-kamu semua...aku sayang korang sangat-sangat la..tak boleh nak describe lagi..huuu..


kite akan sambung part seterusnye lain kali..maaf sebab part 1 masih upgrading lagi..so, next time publish part 1 yer..heeee



No comments:

Post a Comment

pot..pet..pot..pet disini