aca ne?

cikgu mule berceloteh..cot..cet..cot..cet..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, February 18, 2012

aku kah yang sesat di kuala lumpur?


bile orang melake keluar dari melake dan drive sensorang diri..haa..ini lah jadinye. 
3 hari di cyberjaya. Tanpa GPS, tanpa Google map dan tanpa sape-sape melainkan aku sensorang.. 
uwaaaa!! kat dalam melake pun tak habis teroke tetibe kene outsation kat sane. mane pernah drive kat sane sendiri weyh! hahaa..


dan itulah yang terjadi..
macam mane dari melake nak ke pejabat MAMPU Cyberjaya. 
macam mane dari pejabat MAMPU nak ke Midvalley
macam mane dari Midvalley nak ke Kajang
macam mane dari Kajang nak ke Cyberjaya

tengok singboard lah!
cakap memang lah senang..
dah orang macam aku yang bute signboard ni, semedang je terlepas.
geografi cyberjaya, kl , kajang pun fail..
hohohoo..

dari midvalley:
bos balik melake kul 10.30  dah sampai
aku balik kajang 10.45 tak sampai-sampai lagi..hua3x

dan kemudian..
saya bakal ke sane lagi..
kali ini dengan buku peta!
huahuahuaa..


p/s: bos cakap 'kumpul-kumpul lah duit beli smart phone'


No comments:

Post a Comment

pot..pet..pot..pet disini