aca ne?

cikgu mule berceloteh..cot..cet..cot..cet..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, February 24, 2012

jOm bELi kaSut BaRu & tips sebeum membeli kasut - kasut sukan. kasut kasual

TIPS MEMILIH & MEMBELI KASUT

  1. Pastikan anda tahu kasut apa yang nak dibeli. TEMA.WARNA.JENIS.
  2. Waktu membeli yang panjang (tidak terburu-buru) Jangan main ikut nak beli cepat2 je.
  3. Beli kasut pada waktu PETANG. sebab waktu petang, kaki berada dalam saiz yang maksimum..(kembang le tu maksudnye) kalau pagi, kaki mengecut..hehe
  4. Pastikan kasut itu cantik dan SELESA..jangan cantik tapi sakit2 bile pakai.
  5. dan...BERKUALITI serta BERPATUTAN



kali ni saya nak cerita...yang saya nak beli kasut baru..~~~!!
(apesal aku excited beno plak ni! cerite lame kot) ---> 14/1/2012
selepas kami memusing2 satu bandar Melaka bandaraya bersejarah sangat itu pun..
dari JJ ke MP dari MP ke DP..(berhari2 perjalanan kami)
kasut tumit tinggi ke tumit kurang tinggi..
tetibeee....
eehh..macam terminat nak beli kasut ini pulak..haha!
lari topik sungguh..takde motif pun nak beli kasut ape..
cume teragak je nak beli kasut..
macam cun pulak kasut converse le sangat ni kan..
ape pendapat anda echa?

echa: eehh..tanye aku plak..sukati ko le..

macam biase, tu le jawapan echa..aku dah agak daaaa~~
pastu dah pening2 nak pilih yang mane satu..
walaupun macam lebih kurang je, tapi yg ade line merah tu harge dye lebih sikit..
at last.....
|
|
|
|
v
pilih yang inilah..
sesuai untuk baju seluar dan baju kurung jugak!
macam yang saya tengah pakai ni..kehkehkehh..
warne ape2 pun masuk kan2?

yang bagus, kasut hendaklah praktikal..boleh dipakai banyak kali..bile2 nak pakai pun boleh..senang dipakai, senang dicuci dan tak sakitkan kaki bile jalan jauh2...''owhh...saya suka sangat kasut ini walaupun agak MAHAL dari kasut2 yang lain..biase le tu, selalu beli kasut 30, 40 hengget je.. =P


terima kasih kepada echa, t.m.a dan apiz mohd selaku penukang2 teman saye yang banyak membantu dalam pemilihan kasut ini..bantu le sangattt...^__^



No comments:

Post a Comment

pot..pet..pot..pet disini