aca ne?

cikgu mule berceloteh..cot..cet..cot..cet..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, February 21, 2011

setengah hari di rumah ecah

entry ini ditujukan buat cik echa gumuk yang telah menggorengkan saye karipap ini...ade satu rahsie saye nak bagi tau...ECHA GORANG KARIPAP PUN HANGUS...!!! ape nak jadi ni cha? hahaha..

storynye bermula pada malam jumaat dimana encik apiz mohd dan cik idris telahpun menculik kami untuk makan malam disebuah kolam udang yang aman damai... epas saje habis makan dan berjalan-jalan disekitar pahlawan walk, saye diPAKSA tidur kat rumah echa ni sebab rumate2 ku balik kampung da...uwaaa.. (cha, aku ubah sikit cerite..jangan marah ea..hek!)

pastu..pagi tu echa dengan bai hatinye buatkan sarapan...see...karipap separuh hangus 5 keping disebelah air cereal...yang tak boleh blahnye..netbook echa SEBIJIK SEKETUL dengan netbook saye..!!! tiru3! huh3x (cerita yang tiada kene mengene dengan karipap)

atas permintaan tukang jemput..kami pun memulakan operasi memask..biselah..rumah bujang..hape pun tak cukup..kite bedal ajelah cha mane yang ade..wawawa..

menumis bawang...secoet aje bawang ye..garam secukup rase..wink3..

masukan kicap plak yer...kicap tak cukup ni...!! taram aje lah cha...dah3..korang jangan komen lebih-lebih ok..sekarag tengok ni plak...TADDDAAA...

haa...telur masak kicap dari echa...siyes sedap ni cha....pandaaaaiii echa masak..sape-sape nak masuk meminang echa dah boleh ni..amik borang dulu k..biar saye tapis..! hohoo

ready to eat..!! jom tapau...kite nak berkelah ni..

19.02.2011 akhirnya sampailah ke destinasi perlancongan terkenal di melaka..BUKIT SERINDIT je pun..orang jogging sini pagi-pagi..kitorang datang waktu panas terik pukul 3..apadddaaa.. cop3..ayam goreng tu..cik amir(bukan nama sebenar) yang beli..heee



owh..senget terlbih plak...

kobis goreng

ni lah lauk sayur goreng kami..amir kate terlebih minyak.."syadap u"..!! banyak cakap plak..masak sendirik la...tapi nampak macam sedap kan? mesti lerrr....kitorang yang godam..huhu..

peace..muke-muke kelaparan...

heh...tak macam lapar pun....


bersedia untuk makan...heehh..bertuahlah korang weyh..dapat rase saye masak..bukan senang ni tau..dah3..jom makan...pasni kite balik ok...


neway..tengs to cik echa dan cik amir(bukan name sebanar) yang telah menceriakan hari-hari saye dengan pelbagai ragam korang...mekasiiihh ya...bye...

2 comments:

  1. heh!!karipap 2 ko yg goreng oke...

    ReplyDelete

pot..pet..pot..pet disini